Самоосвіта

        

    Папка самоосвіти
вчителя історії та правознавства
 Дзюньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Гончарук Ольги Петрівни



    Зміст
1.Анкета
2.Методична карта
3.Діагностична анкета
4.Методична тема
5.Тема виховної роботи
6..План самоосвіти  
           6.1Документальна база
           6.2.Теоретична частина
           6.3 Практична частина








             









Методична карта


вчителя історії
Дзюньківської ЗОШ І-ІІІ ст.
 Гончарук О.П







Гончарук Ольга Петрівна

      Вчитель історії  Дзюньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
     Стаж роботи :13 років
     Категорія : Вища
     Освіта :Вища
     Курси ( рік проходження) :2012 р
     Методична тема:
Впровадження елементів інноваційних технологій і прийомів навчання  на уроках з метою розвитку пізнавального інтересу  учнів.
     Педагогічне кредо:
У серце учня може увійти лише те , що йде безпосередньо від серця вчителя










 


     
 1.Виступи
Тема
Дата
Місце виступу





































































2.Відкриті виховні заходи    
Дата
Тема
 Напрям виховної роботи
 Клас


















































































     3.Методична робота           
 Зміст
 Термін



















































 4.Результативність                                         роботи              


 Вид роботи
Дата
 Клас
Рівень навчальних досягнень учнів %
високий
достатній
середній
початковий























































































































 







5. Конкурси , олімпіади
Дата
Предмет
Місце
ПІБ


























 
     6.Відкриті  уроки
Дата
Тема уроку

 Клас




































































                      
7.Позакласна робота
 Зміст
Клас
 Термін
виконання































































Діагностична карта



Основні напрями
діяльності педагога

Потребує
методичної
допомоги

На
достатньому рівні

Заслуговує
на увагу

1

Комплексне планування виховання, навчання і розвитку учнів




+




2

Вміння планувати урок на основі психологічних особливостей класу



+

3

Методи активізації пізнавальної діяльності



+

4

Особистісно зорієнтоване навчання



+

5

Оптимальний вибір типу і структури уроку



+

6

Розвиток творчих здібностей учнів‚ творчого мислення



+

7

Гуманізація стосунків з дітьми



+

8

Робота з обдарованими дітьми



+

9

Ступінь впливу вчителя на учнів



+

10

Нестандартні форми уроку



+

11

Використання принципів нових технологій



+

12

Науковий рівень викладання предметів.
Основні напрями діяльності педагога.



+

13

Самоосвіта



+

14

Ведення шкільної документації



+

15

Курсова перепідготовка, виконання до- і післякурсових завдань

+

                                                                                         
                                                                                                                                 









                                                                                                          Затверджую

Директор школи                         О.Д Кобзар


План самоосвіти на 2015-2016 н.р
вчителя історії та правознавства Дзюньківської
ЗОШ І-ІІІ ступенів Гончарук Ольги  Петрівни

 Методична тема: «Впровадження елементів інноваційних технологій і прийомів навчання з метою розвитку  пізнавального інтересу учнів»
Мета: поглибити теоретичні знання та практичні вміння з теми «Впровадження елементів інноваційних технологій і прийомів навчання з метою розвитку  пізнавального інтересу учнів».
Завдання: розширити педагогічні та психологічні знання:оволодіти ефективними формами , методами та прийомами навчання історії; визначити шляхи практичного застосування  і впровадження елементів інноваційних технологій і прийомів навчання , а також впроваджувати ці технології в навчальну практику.
Очікувані результати: підвищення професійної компетентності; поліпшення якості викладання історії , виховання та розвитку учнів.



Напря-
мок самоосвіти


Зміст діяльності


Опрацьована література


Форма узагаль-
нення


Термін виконан-
ня


1.Вив-
чення законодавчих доку-
мен-
тів


Ознайомлення з державним стандартом базової середньої освіти
Опрацювати навчальні програми з історії та суспільно-гуманітарних дисциплін
Ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо вивчення історії та суспільствознавчих дисциплін в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 н.р.
Опрацювати критерії оцінювання учнів

-Інформаційні збірники , сайт МОН

-Навчальні програми з історії та суспільствознавчих дисциплін

-Інформаційні збірники
Сайт МОН

Конспект

Складан
ня кален
дарного планування


Доповідь на ОШМК вчителів історії



Конспект

Вересень


Вересень





Вересень






Вересень

2. Науково теоретична
підготовка
Опрацювати  методичну літературу з проблеми «Впровадження елементів інноваційних технологій і прийомів навчання на уроках з метою  розвитку пізнавального інтересу учнів»
Підготувати конспект опрацьованої літератури
Методичний посібник
«Інноваційні підходи до викладання історії»
Методичний посібник. «Критичне мислення , як цього навчити». Вид. . «Серія Педагогічні інновації . Майстерня» 2014 р.
Фаховий журнал «!Історія  та правознавство» вид. «Основа»2015 р.
Тези


Конспект





Конспект
Жовтень


Листопад





Грудень
3.Методич
на підготовка
Підготувати і провести відкриті уроки :
Урок узагальнення за темою «Єгипет» 6 клас , всесвітня історія
«Господарювання греків.Грецька культура» 6 клас , всесвітня історія.
Підготувати і провести відкриті виховні заходи:
«Дітям про конвенцію ООН про права людини»
Гра брейн- ринг «Мораль , право . закон» . «Сімсот верс історії» .Гра –подорож

1.Сучасний урок :панорама методичних ідей.
2.Нетрадиційні уроки . Історія.Вид. . «Серія Педагогічні інновації . Майстерня» 2014 р.
3.Дидактичні ігри на уроках історії . Фаховий журнал «!Історія  та правознавство» вид. «Основа»2015 р.
4.Позаурочна , позакласна , позашкільна  освітньо-виховна робота. Журнал «Виховна робота в школі»
5.Тиждень історії і правознавства в школі .вид «Ранок»
Конспект уроку


Конспект уроку




Розробка виховних годин





Розробки виховних заходів
Жовтень




Березень




Березень








Листопад
4.Психолого педагогічні основи навчання і виховання
Опрацювати статті «Психологічні особливості закріплення матеріалу».
«Школярі – підлітки в школі  і дома.» «Взаємовідносини підлітків і дорослих в сім῾ї»
Журнал «Виховна робота  в школі» вид. «Основа» 2015 р.
Тези

Доповідь
Січень

Лютий
5.Основи педагогічно
го управління
Відвідати уроки, виховні заходи вчителя історії Островської Ю.О.
Ознайомитися з досвідом роботи  вчителя української  мови та літератури Дацюк Т.К.
Підготувати план роботи  МК вчителів історії та правознавства.
Провести засідання  ОШМК.
Взяти участь у районних семінарах
Ознайомлення з конспектом уроку  вчителя Островської Ю.О.
Ознайомитися з досвідом роботи Дацюк Т.К.
План роботи ОШМК
Звіт про роботу ОШМК
Відгук про урок

Опис досвіду


План роботи
Звіт
Жовтень



Лютий


Вересень

Березень


Згідно плану

6. Підвищення професійно
го рівня вчителя







Підготувати виступи на засідання ОШМК вчителів історії та правознавства.




Підготувати виступ на психолого –педагогічному семінарі



Взяти участь  в підготовці і проведенні засідань педагогічної ради
«Виховання патріотизму на уроках історії»
«Критичне мислення  як  метод активізації пізнавальної діяльності учнів»
«Психологічні особливості закріплення матеріалу».
«Школярі – підлітки в школі  і дома.» 
Доповідь



Доповідь


Доповідь


Доповідь


Доповідь


Жовтень



Січень


Січень


Березень


Квітень
7.Звітування по самоосвітній діяльності





Підготувати творчий звіт
Тема «Впровадження елементів інноваційних технологій і прийомів  навчання  на уроках з метою розвитку пізнавального інтересу учнів»
Папка самоосві-
ти .
Презентація досвіду роботи
До 16.04 22016 р.












5 коментарів: